Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Milada R.
23.01.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
kvalitní zboží a rychle dodáno neznám
Celkový názor:
Dobré zkušenosti a zboží odpovídá kvalitě byť za vyšší ceny
Avatar Pavel K.
17.01.2024
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Rychlá a bezproblémová reakce na objednávku.
Avatar Petr B.
09.12.2023
4.504.504.504.504.50
Výhody:
Rychlé dodání
Avatar marie s.
04.12.2023
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
široká nabídka, slušné ceny, bleskové dodání-nelze nic vytknout, bohužel musím produkt pro nevyhovující velikost vrátit, ale určitě se opět do e-shopu vrátím
Avatar Eva B.
11.11.2023
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Skvělá komunikace a rychle doručení. Vysoká kvalita i krásný styl oblečení.

Vrácení zboží

Zákazník mě podle zákona na základě zákona 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů (dále jen jako „Zákon“) podle ustanovení § 7 a následujících právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží.

Právo spotřebitele na vrácení zboží se nevztahuje na objednávky s osobním vyzvednutím na prodejně. Při osobním odběru s platbou při převzetí zboží nevzniká smlouva uzavřena na dálku, proto prodávající není povinen akceptovat vrácení zboží.

 

Postup při vrácení zboží

Adresa pro zaslání zboží: Active Point, s.r.o., Tatranská Lomnica 14101, 05960 Vysoké Tatry, Slovensko

Zboží zašlete na naši adresu Active Point s.r.o., Tatranská Lomnica 14101, 05960 Vysoké Tatry v původním obalu s originálními štítky a nepoškozené, včetně dárkových předmětů. Ke zboží přiložte doklad o koupi (fakturu) a vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. V případě, že nemáte možnost si formulář vytisknout, akceptujeme také formulář napsaný rukou. Prosíme Vás o důkladnou kontrolu vyplněných údajů, zejména čísla účtu pro vrácení částky za vrácené zboží. Způsob dopravy při vrácení zboží je volitelný.

 

O přijetí balíku budete informováni emailem a částka za vrácené zboží Vám bude zaslána na Váš účet do 14 dnů od přijetí zásilky.

 

Výměna zboží

Adresa pro zaslání zboží: Active Point, s.r.o., Tatranská Lomnica 14101, 05960 Vysoké Tatry, Slovensko

 

Zákazník, který si učinil objednávku přes náš e-shop má možnost zboží vyměnit do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží.

 

Postup při výměně zboží

Výměna zboží je možná jedině v hodnotě minimální nebo vyšší, než je původní objednávka. Při výměně zboží si ověřte dostupnost zboží na naší stránce. Zboží si můžete rezervovat vytvořením nové objednávky (Zvolte: "Platba na dobírku"), prostřednictvím emailu info@norwayshop.sk nebo telefonicky na +421948 208 847.

 

Zboží zašlete na naši adresu Active Point s.r.o., Tatranská Lomnica 14101, 05960 Vysoké Tatry v původním obalu s originálními štítky a nepoškozené. Ke zboží vyplněný formulář pro výměnu zboží. V případě, že nemáte možnost si formulář vytisknout, akceptujeme také formulář napsaný rukou. Při výměně zboží se účtuje poštovné za opětovné zaslání zboží. O odeslání vyměněného zboží Vás budeme informovat emailem. Způsob dopravy při vrácení zboží je volitelný.

 

Dokumenty na stiahnutie

download.pngFormulár na vrátenie a výmenu tovaru vo formáte PDF