Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Milada R.
23.01.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
kvalitní zboží a rychle dodáno neznám
Celkový názor:
Dobré zkušenosti a zboží odpovídá kvalitě byť za vyšší ceny
Avatar Pavel K.
17.01.2024
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Rychlá a bezproblémová reakce na objednávku.
Avatar Petr B.
09.12.2023
4.504.504.504.504.50
Výhody:
Rychlé dodání
Avatar marie s.
04.12.2023
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
široká nabídka, slušné ceny, bleskové dodání-nelze nic vytknout, bohužel musím produkt pro nevyhovující velikost vrátit, ale určitě se opět do e-shopu vrátím
Avatar Eva B.
11.11.2023
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Skvělá komunikace a rychle doručení. Vysoká kvalita i krásný styl oblečení.

1. Objednané zboží mi nesedl/nevyhovuje - jaké jsou možnosti?

Zboží, které vám nevyhovuje, máte možnost bez udání důvodu vrátit nebo vyměnit ve lhůtě do 14 dnů ode dne, kdy jste si zásilku od nás převzali. Produkt musí být nenošený, v původním obalu as původními visačkami. Podrobné info naleznete zde: https://norwayshop.sk/sk/content/11-vymena-a-vratenie-zboží

 

- v případě vrácení zboží do balíku spolu se zbožím prosím přiložte formulář Odstoupení od smlouvy a doklad o koupi. Pečlivě zkontrolujte číslo účtu ve tvaru IBAN, kam budou vráceny peníze. Následně balíček odešlete na adresu uvedenou v bodě 2.

 

- V případě výměny zboží doporučujeme vytvořit novou e-shopovou objednávku na zboží, za které budete mít zájem zakoupený produkt vyměnit. Toto zboží musí být v minimální hodnotě vraceného zboží. Jako způsob platby zvolte dobírku. Dobírkový poplatek 1EURO vám v tomto případě účtovat nebudeme. Pokud jste se vybrali dražší produkt, rozdíl v ceně a přepravní náklady za opětovné odeslání objednávky uhradíte formou dobírky při převzetí.

2. Jak postupovat při vrácení a výměně zboží, kam odeslat zboží?

 

Zboží, které nám vracíte, prosím odesílejte na adresu:

Active Point s.r.o.,
Tatranská Lomnice 34
059 60 Vysoké Tatry

3. Neprošla mi platba kartou – jaké jsou možnosti?

- po neúspěšném pokusu o platbu kartou online obdržíte automaticky generovaný e-mail s odkazem na opětovný návrat k platební bráně, který je platný 24hodin. Tímto způsobem můžete platbu jednoduše zopakovat.

- po uplynutí platnosti odkazu vás budeme kontaktovat telefonicky nebo e-mailem ohledně dalších dvou možností platby, kterými jsou platba převodem, nebo dobírka.

4. Nepřišel mi potvrzující e-mail

- prosím zkontrolujte správnost své e-mailové adresy ve svém zákaznickém účtu

- zkontrolujte složku nevyžádaná pošta

5. Jakou velikost si mám vybrat?

- nahlédněte do velikostních tabulek jednotlivých výrobců: https://norwayshop.sk/sk/content/8-velkostna-tabulka-

V případě, že nenajdete velikostní údaj, který potřebujete, můžete se obrátit na náš e-shopový tým, který vám ochotně poradí.

6. Jak mohu získat slevu na nákup?

- přehled slevových akcí, které probíhají na našem e-shopu získáte přihlášením se k odběru newsletteru a sledováním našeho facebooku a instagramu.

7. Jak zjistím dostupnost konkrétního produktu v kamenné prodejně?

- obraťte se telefonicky na pracovníky naší infolinky, kteří vám během pár minut zjistí aktuální dostupnost v prodejně.

8. Co dělat, když chci změnit nebo zrušit moji objednávku?

- telefonicky nebo e-mailem kontaktuje pracovníky e-shopu, kteří vám pomohou s nejčastějšími změnami objednávek, jako např.:

- změna fakturační/dodací adresy

- změna způsobu doručení nebo změna způsobu platby

- přidání/odstranění produktů do objednávky/z objednávky

- sloučení objednávek

- zrušení objednávky